Salut, te poti autentifica sau îți poți crea un cont nou.

Politica de retur


            În cazul în care clientul observă eventuale defecte ale produselor dupa ce acestea i-au fost livrate, orice tip de reclamație va trebui adusă la cunoștința companiei noastre în maximum 24 de ore de la primirea acestora, fie telefonic la numarul 0212326169, fie prin e-mail la adresa contact@croitorieonline.ro , iar noi vom face toate demersurile necesare soluționării.

            Dacă  integritatea produselor este afectată pe parcursul transportului, sau dacă apare orice alt tip de problema legată de livrare, clientul este indreptățit să ceară returnarea sumelor încasate deja de SC KABBANI DESIGN SRL , dar fară alte despăgubiri suplimentare. Astfel, se înțelege faptul ca societatea noastră își asumă ca, în cazul nelivrării sau în cel al livrării necorespunzatoare a unui produs, să ramburseze clientului suma exactă încasată de la acesta pentru respectiva comandă.Cumpărătorul va primi integral banii inapoi, insa doar daca pachetul este in aceeasi conditie in care se afla la momentul livrarii, cu mentiunea ca plata transportului necesar returnării pachetului revine clientului. In urma constarii faptului ca respectivul colet este  in starea in care a fost expediat, in ambalanul original, care include si folia protectoare, daca aceasta exista, SC KABBANI DESIGN SRL va restitui clientului contravaloarea produselor returnate. Pe de altă parte, în condițiile în care, dintr-un motiv sau altul, clientul s-a răzgândit în privința achiziției făcute,nu poate returna colemaxtul deoarece produsele se lucreaza pe masura constitutionala a clientului. Conform legii, va informam ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a prezenta modificari sau urme de uzura, sa aiba ambalajul si etichetele intacte si sa fie insotit de toate documentele originale, respectiv factura si bon fiscal, instructiuni de utilizare, daca este cazul etc.  

             În momentul in care coletul ajunge inapoi la noi, acesta va fi verificat pentru a se stabili daca indeplineste toate conditiile mentionate anterior. In caz contrar acesta va fi refuzat.  Va fi deci refuzat orice pachet care ne.a fost returnat in alta conditie decat cea in care a fost livrat, la fel si cele care contin produse deteriorate in urma transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare, cele care nu ne.au fost returnate folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea, sau cele despre a caror returnare nu am fost anuntati anterior. 
 

 

 

×

 

 

×

 

 

×

 

 

×

 

 

×

 

 

×

 

 

×